vrijdag, mei 18, 2007

In volgorde van belangrijkheid: 1 = general manager, 2 = Catering manager, 3 = Floormanager.


Wie van de drie?
Ik wordt de komende zomermaanden ... FLOORMANAGER bij Sodexho prestige, namelijk in Ashton Court Mansion!
Het heeft een tijdje geduurt en veel stress gekost, maar uiteindelijk is de kogel door de kerk geraakt, de knoop doorgehakt en de beslissing genomen. Ik blijf in Engeland tot september (eind september,als ons huurcontract afloopt) én heb de noodzakelijke vrijheid die ik nodig heb, als ik voor een sollicitatie naar België moet of nog een "shot" België nodig heb. Het kwam zelfs goed uit want de manager daar zocht iemand tijdelijk voor de zomermaanden en wilde nog niet dadelijk een vast persoon aannemen, en dus klikte ik ideaal in dat plaatje.
Mijn taken zullen vooral zijn zoals bij Badminton, een team leiden en zorgen dat "on the floor" alles goed verloopt. Meestal weekendwerk en lange dagen, maar navenant betaalt (6.50 tot 7£ per uur) en bevredigend.

Binnenkort ben ik weer eens terug in België want k heb weer eens nood aan een tandarts (danku tante Lieve) en het zijn verkiezingen natuurlijk. Van 6 tot 13 juni zal ik in het Belgenland vertoeven. ANnelies en ik hebben ook een kleine vakantie geboekt, we gaan namelijk van 23-27juli naar Spanje, hopelijk kunnen we naar Murcia gaan, want daar woont Melissa, een vriendin van mij van in 't middelbaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Rob! Proficiat!

Anoniem zei

Wat doet ge met je tanden? Je moet de vloer daar toch niet mee opkuizen? Toch proficiat met je promotie, en tot ziens.

tante Lieve