maandag, mei 07, 2007

Mitsubishi horse trials, aka badminton


is afgelopen, juih!:)
behoorlijk zwaar, elke dag opstaan om half zes en pas thuis zijn tegen zes zeven uur, maar ook wel best leuk. De tent waarvoor deze mijnheer staat is de tent waarin we gewerkt hebben vier dagen lang.
Ik had 20-24 mensen onder mij en dat ging eigenlijk wel heel goed. Ik kende er veel van weegens eerdere samenwerkingen en dat ging allemaal wel. Het was wel super "posh" (poepsjiek). Royalty hebben we gehad, maar niet in de vorm van Britse royalty, wel Japanse royalty en ambassadeurs, tevens de mr Mitsubishi zelve ook natuurlijk.
Onze taak bestond er in simpelweg iedereen happy en welgevoed te houden, en daar zijn we in geslaagd, ik kreeg te horen via Blue Arrow dat ze laaien enthousiast waren over ons team en dat de floormanager een aanbevelingsbrief gaat schrijven voor mij, om bij mijn cv te steken, leuk hé:)
De fooien waren heel mager owv het feit dat alles gratis was voor de mensen in de tent, ik heb één keer 10£ gekregen, en denk dat ik de enige was. Ik bediende een tafel van twee mensen en de man aan die tafel gaf me op 't eind het geld, blijkbaar was ie content:). Om mijn personeel niet teleur te stellen heb ik dan snoepjes gekocht en die de laatste dag uitgedeeld:), dat verzachtte de pijn wat van geen fooien te krijgen:).

zo, hier is't stormachtig en regenachtig, is eens iets anders dan altijd dat mooie weer:). Annelies komt vanavond terug van een dovenkamp (ja weeral weg geweest:)) en vandaag is't hier een vrije dag (bank holiday) dus daar ga ik van genieten (van annelies ook natuurlijk;)!
ohja, nog 'n gelukkige verjaardag voor mijn broeder!

hasta luego
R.O.B.

Geen opmerkingen: