zaterdag, februari 10, 2007

niet meer zo jaloers:)





want...idd, eergisteren, donderdag, heeft het hard gesneeuwd en heel lang, zeker tot een uur of 1 namiddag. jammer genoeg bleef ze niet liggen, maar het was wel mooi!
De foto's die Marcel getrokken heeft kan ik jullie toch niet onthouden, want ze zijn zeer mooi:). Vrijdag ook gewerkt voor een van de bedrijven (die een personeelsfeest hadden in @Bristol) waar bombrieven zijn toegekomen (uzal het wel gezien hebben op televisie), grappig, want al hun personeel deed nie anders dan er grapjes over maken:). Ze hadden dan ook een explosief feestje 's avonds (waar ik niet meer was, maar ik heb de overblijfselen vrijdag ochtend gezien...en gehoord via de chef...die IT'ers...raar volkje!:)
De vrijdag was dan ook maar de helft van de originele groep aanwezig;).

R.O.B.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Rob,

Troost je, in Schotland was er ook geen sneeuw, alleen wat boven op de hills. Dus het 1/2 dagje sneeuw in België heb ik ook gemist. Ondertussen ben ik weer terug in ons nu nat, maar niet koud landje.

Groetjes en tot wederhoren, tante Lieve