vrijdag, februari 23, 2007

Bristol vs Bristol: 0-0


jip het nogal saaie resultaat van een des Bristol's meest belangrijkste wedstrijden van deze FA cup. Het werken was heel leuk, vooral het stoppen met het werk. We hadden enkele minuten voor het einde van de wedstrijd gedaan en het werd 'vluchten' om op tijd weg te geraken. Tot overmaat van ramp bleek de catering manager op zich te laten wachten (om ons af te melden), maar het is gelukt. We zijn langs het immense politiecordon gewandeld die trouwens heel beleefd, vriendelijk en attent waren, ook tegen de fans die reeds het stadion begonnen te verlaten. Daar kunnen ze in België wat van leren, vriendelijke politie. Gelukkig op tijd weg en toen ik thuis kwam hoordde ik de helicopters rond het stadium) cirkelen. (wij wonen op de heuvel en onder de heuvel, in Bedminster, ligt het stadium). Was dat nu allemaal nodig? Wel...die avond natuurlijk niet, maar het is al een paar keer voorgevallen dat we als we vertrokken zogenaamde Britse hooligans zich zagen verzamelen en enkele door security met vakkundige precisie tegengehouden werden. Der waren wel hooligans, echter er was ook een klein leger politie...dusja dat ontmoedigt nogal. Zélfs hooligans hebben een erecode (ooit Green Street Hooligans gezien?), wij (het barpersoneel) hebben ons nog nooit onveilig gevoeld, enkel als er veel politie is...tiens...paradox?;)
De terugmatch is op volgende week dinsdag, maar helaas mag ik niet het genoegen hebben daar te moeten werken, ochja ze zullen 't zonder mij ook wel goed doen;). Enne Marcel, ik betwijfel of er bij wedstrijden van Wellen zoveel politie op de been is ;), alhoewel, met ne Manshoven in de kern?

Deze week veel gewerkt, druk eigenlijk wel, maar ook wel leuk. 'k heb nog maals beseft dat ik het werk bij Blue Arrow graag doe omdat het altijd iets anders is, je ontmoet telkens nieuwe mensen en je staat recht, beweegt etc. vegeteren in een stoel is niks voor mij:)

Ohja, heel misschien worden kortverhaaltjes van mij (in't engels) uitgegeven in India. Jip, India, we hebben iets met dat land tegenwoordig;). Ik weet het allemaal niet zeker, maar er is een website (zie link) waar ik sinds een paar maanden kortverhaaltjes op plaats en die worden nogal goed beoordeeld. Deze week kreeg ik een mail van die site dat een uitgever van kortverhaaltjes graag mijn bio zou hebben en één van de verhaaltjes die op de site staan wilt uitgeven in een bundel kortverhaaltjes. 't is een Indische uitgeverij en ik heb dan maar het verhaaltje doorgestuurd met een korte bio, kheb er nog niets van gehoord, maar ik ben wel gevleid natuurlijk. Eenieder die wil lezen, hiero is de link: http://www.short-fiction.co.uk/index.html
Klikken op authors en dan zoeken naar Robb, mijn auteursnaam.
ALs er iemand weet heeft van een dergelijke site in't Nederlands, zeg maar, want k heb nog een hoop van die dingen liggen ook!

Zo, voorlopig weer wat meer info over ons leven hier. De foto's in vorig berichtje zijn in een slideshow, 't zijn er maar 'n paar, maar ik was aan't proberen hoe dat werkte:) Ooit zal ik er heel wat bundelen, want nu weet ik hoe het werkt!
Oh ja, hoogstschijnwaarlijk kom ik in de paasvakantie of zo even op bezoek in Belgium, k moet een snuifje familie en vrienden hebben;)

R.O.B.

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo rob,

vol interesse uw verslagen gelezen, ben terug bij nu, het doet mij plezier dat alles goed met jullie gaat.Uw mama en ik zijn nog altijd van plan om eind april langs te komen, als dit niet past laat dan iets weten. Volgende week gaan Guy en ik skiën, hopelijk is er sneeuw! groetjes Tante Lieve