maandag, februari 05, 2007

Bel me schrijf me laat me vlug iets weten



even een teken van leven geven:) er is niet zo veel spectaculairs gebeurd dus ik kan hier geen uiteenzetting doen, helaas. Bram zijn weekend hier was leuk, hij heeft een overdosis Engeland gekregen en een betere conditie als voor 'm hier kwam;).
Ik prijs me gelukkig geboekt te zijn voor de historische wedstrijd tussen Bristol FC en de Bristol Rovers....Ik ben zeer benieuwd wat dat gaat opleveren. Voor de leken, Bristol FC en Bristol Rovers zijn twee voetbalploegen (beetje zoals Cercle Brugge en Club Brugge) die tegen elkaar uitkomen volgende week woensdag. Volgens de verzamelde pers zou dit een hoop gedonder geven, ik zal het u weten te zeggen!

Zo, daar laten we 't dan maar weer bij, werkgewijs zijn we nog altijd op zoek (genoeg werk gelukkig) er zijn wat dingen in't vooruitzicht (betere job etc), maar voorlopig nog niet zeker dus we gaan daar nog niet over beginnen;).

R.O.B.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hébala, kwas just op Lies haar blog en moest tege u tog ook iet kome zegge hé...
Ik heb een link gestuurd naar uw mail adres, www.gebroedersbleus.be
curieus...
Wij hebben die niet gemaakt, maar deze voetbalsite wel sé:
www.kvkwellen.be
kijk es naar de rangschikking !
als die van bij u eens een vriendenmatch willen spelen laat je het maar weten hoor :-)
Read ya...