maandag, april 23, 2007

mooi weer geweest, weer mooi geweest zei de bij




want ja, hier is het weer bewolkt en heeft het vannacht zelfs even geregend! ongelofelijk dat weer tegenwoordig.
't is al weer even geleden, ja ik weet, maar het is dan ook heel drukjes gewezen.
Annelies is bij thuiskomst haar rugzak kwijtgespeeld (lag niet meer in de laadruimte van de bus alwaar ze die wel in gestopt had) en daardoor werkt ze nu zolang ze geen nieuwe kabel heeft op mijn computer. Ook wil dit zeggen dat ze heel wat kleren nieuw moet kopen en ook andere kabels zijn zoek (fototoestel) evenals oorbellen en toiletgerief. Ik heb al wat rondgebeld naar de busmaatschappij, de luchthaven, de politie, maar voorlopig is de rugzak nog niet terecht. Aangezien er een andere rugzak is achtergebleven in de bus, die niet de hare is, gaan we er van uit dat iemand per abuis de foute heeft meegenomen, echter het naamkaartje op die rugzak is nauwelijks te lezen en het enige wat ik er uit kon opmaken is dat het iemand is uit zweden, Göteborg. Daar zijn we dus ook niet veel mee, ahja, ze heet Jennifer:).

Werkgewijs bolt het allemaal weer, even een stil weekje gehad maar dat was te voorzien. Ik kijk uit naar de Badminton Horse trials, vier dagen ploeteren met "posh" publiek:).

Ohja, in de vorige post zei ik dat ik begin mei terug zou komen naar België , maar dat is gewijzigd, ik had het fout wanneer Annelies naar India vertrekt. Ze gaat de 22ste mei naar daar, dus daarna of dezelfde dag kom ik ook terug.

http://www.iphoneclub.nl/massale-bijensterfte-en-misoogsten-door-mobiele-telefoons/
bezoek gerust ook het artikel van waar dit de link is, bizar hoe weinig bijen er rondvliegen, ook hier in Engeland.

R.O.B.

Geen opmerkingen: