dinsdag, april 10, 2007

Afkicken

van een week België kan alleen als je dat ook wil ;)
Neen, het was heel leuk vorige week, paaseitjes verstoppen, vriendjes en vriendinnetjes terugzien, kortom een shot dat ik nodig had:)
Momenteel is Annelies naar Nederland voor dat congres, woensdag de 18de komt ze terug, en dan gaan we eens overlopen wat de toekomst brengen zal.
Nee, gene paniek, ik bedoel dat de kans groot is dat ik, (als zij naar India is voor 'n maand en daar na even thuis is om weer naar Spanje te vertrekken) hoogstwaarschijnlijk terug naar België kom om daar werk te zoeken en iets stabiels op te bouwen. Hier zou ik dan zeer lang alleen zitten en in een job zitten die niet genoeg stabiliteit belooft geldgewijs, dus misschien wel slimmer om de spreekwoordelijke koe bij de spreekwoordelijke hoorns te nemen:).

Groetekens
R.O.B.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Rob,

ik heb zo juist een verjaardagskaart verstuurd via e-mail, indien ze niet aankomt wil ik je alsnog langs deze weg een fijne verjaardag toewensen. Maak er een fijne dag van en tot ziens.

tante lieve en ome guy

Anoniem zei

Carpe diem in your own canoe ;)

Anoniem zei

Hey Rob,

We wensen u een toffe verjaardag!

Groetjes Sara en Olivier