zondag, januari 28, 2007

Famous Grouse vanavond morgen @ Bristol!


Een goede avond allen, hoewel de meesten onder u dit wel pas zullen lezen als het al ochtend/middag/namiddag is, maar goed. Net een filmpje gekeken (Alexander) en nu aan't genieten van een vinger whisky (Famous Grouse, zie fototje) met ijs. Lekker toch :).
Gisteren (zaterdag) avond Adrian en Charlie uitgenodigd om te komen kijken naar Der Untergang, u weet wel, die film over de laatste dagen van Hitler. Het was een gezellige 'guys night' geworden! Annelies is namelijk naar Preston, maar ze zal de details daarover zelf wel op haar blog zetten deze week. Het heeft iets te maken met haar thesis:).

Ook in de zaak Blue Arrow begint wat schot (!) te komen, ik ging vrijdag naar daar om wat uitleg te vragen ivm een storting van mijn loon die niet helemaal klopte (turns out dat ik te weinig geld gekregen had, maar owv @ bristol die te laat met het urenblad afgekomen zijn krijg ik dat geld pas volgende vrijdag) en kwam buiten met een week werk, voornamelijk bij @Bristol dus. Ik vroeg me af hoe dat kwam, en nu blijkt dat die specifiek naar mij gevraagd hebben, enige trots is dus wel in't spel met dit te vermelden ;).
Vrijdag komt ook Bram aan, juiiihh!! verse voorraad Belgische producten! Hij blijft wel maar tot maandag, maar niet getreurd, vrij snel daarna komen Brigitta en Wouter ons verblijden met hun aanwezigheid!!!

Goed, hierbij laat ik jullie wederom, en ga ik verder genieten van mijn intussen vooral waterachtige whisky...(en idd 't is whisky, Amerikanen zeggen whiskey).

R.O.B.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yes, D-day is getting closer! Ik zie hier op m'n kalendertje de weken slinken; nog maar drie en we stappen op een vliegtuig(je -> Easyjet) naar Bristol! Fijn dagge terug meer werk hebt, en hou ons op de hoogte van uw eventuele whites :) (Waarom doet me da aan een laborant denken?) Groettekes en tot gauw dus!

Anoniem zei

hallo Rob,

Hopelijk valt de week-job goed mee, en komen ze op tijd met hun ponden over de brug. Volgende week ben ik ook in Groot-Brittanië, nl in Schotland (35 M ten N van Edinburgh), dus dat is toch nog een eindje van je verwijderd.

groetjes tante Lieve