donderdag, maart 29, 2007

60 posts en ashton court mansion


Jaja, de 60ste post is een feit!
Vorige week vrijdag heb ik gewerkt in Ashton Court Mansion, u weet wel, het kasteel dat langs de grote sodexho tent lag voor snow in Rio:).
Nog nooit was ik er binnen geweest, maar langs buiten (zie foto) ziet het er in ieder geval zeer mooi uit. Vrijdag avond hadden ze obers nodig en dusja, dan ben ik daar hé, het was zeer leuk, en enorm sjiek en 'posh' zoals de Engelsen zeggen. Houten vloeren, gebeeldhouwde muren, reusachtige wandtapijten en schilderijen...prachtig. Er was een Bal gaande van de UWE (University of the West of England) Law Society (faculteit rechten) en amai, dit was de eerste keer dat ik een écht bal gezien heb, en geen pseudo dingen. Alle mannen in smoking, vrouwen in prachtige baljurken (prachtige vrouwen én jurken trouwens;)) en een heuse balzaal met enorm mooie lusters.
Morgen (vrijdag) avond ga ik er opnieuw werken, maar niet te lang, want ik moet er op tijd uit voor mijn bus te halen zodat ik naar Londen kan voor de Eurostar te nemen!
'k heb er wel zin in hoor:) paaseitjes verstoppen:d

Goed, dat was het dan alweer, hier is alles okido, de lente heeft (net zoals in België) zijn/haar intrede gedaan en dat is heel leuk:).
R.O.B.

1 opmerking:

Rafael zei

Deze post heeft een enorm
"Maid in Manhattan" gehalte :D
:p