zaterdag, januari 20, 2007

Concern universal?

helaas helaas, driewerf helaas, ik heb de job niet bij Concern Universal. Hoewel mijn sollicitatiegesprek best wel goed verliep en er in eerste instantie twee betrekkingen vrij waren ...
Men beldde me gisteren om te zeggen dat de post die ze vrijhadden door iemand anders gevuld was, waarop ik vroeg wat er dan met de tweede post gebeurde. De dame vertelde dat die persoon die in eerste instantie ging vertrekken dat dan toch niet zeker gaat doen en ze dus maar één post konden vullen. Verder zei ze ook nog dat ze vreesden dat ik "overqualified" ben voor de job, een rare manier om iemand af te wijzen:);)
Ik zou wel (zou, want k ben niet dom:)) als eerste op de lijst staan voor moest die persoon toch stoppen (deze week moet dat beslist worden) en dan zouden ze me bellen.

tja, jammer dus, 't zag er anders wel goed uit, want alle reisonkosten en zo werden terugbetaalt en het was een degelijk look, maar ja.
Volgende week dus terug de werkzoekende uithangen:)we worden 't zo wat gewoon, gelukkig dat ik deze week wel werk had dus.

Voor de rest is't hier een flink stuk kouder geworden en waait het zoals altijd:)
Adios!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hello Rob,

jammer dat die job niet doorgaat,
hopelijk volgende keer meer succes, hier duimen we voor je.

groetjes tante Lieve

Anoniem zei

niet aangenomen wegens 'te bekwaam'... het moet je maar overkomen :-(

Anoniem zei

niet aangenomen wegens 'te bekwaam'... het moet je maar overkomen :-(