woensdag, januari 17, 2007

MR Rob is looking for a new job


En deze morgen zelfs telefoon gekregen van de baas van dat meisje dat ik vorige week woensdag op straat ben tegengekomen. Ze heeft blijkbaar braafjes mijn gegevens door gespeeld en de man was zeer enthousiast aan de telefoon. Mijn vrijwilligers ervaring in het buitenland (België is voor die mensen ook buitenland natuurlijk) is enorm en aangezien ik twee jaar voor Oxfam 'gewerkt' heb en mijn thesis daarover geschreven heb was ie zeer geïnteresseerd es een degelijke babbel met mij te hebben. Vrijdag heb ik dus om 11u (GMT) een gesprek met hem en zijn opvolgster (aangezien de schone mijnheer naar Australië gaat vertrekken) Er zijn vijf kandidaten waarvan hij er twee kan aannemen (voor zover ik begrepen heb), dus ik zal maar mijn best doen om zo overtuigend mogelijk over te komen. Gelukkig hebben de mensen uit het dorp in Ghana (waar ook deze organisatie werkt, helaas weet ik de naam van de "organisatie" nog niet...:d) een brief (email) gestuurd waarin ze vragen of ze via mij in contact kunnen komen met organisaties die projecten doen in Ghana...dus die mail gaat uitgeprint worden en neem ik mee ter inzage dat ik wel degelijk bezig ben met ontwikkelingshulp:).

Bon, voor de rest niet veel nieuws ook niet veel ouds. Ik wacht nog steeds op winter, of althans een paar dagen vrieskou, maar daar wachten we allemaal wel op...behalve de meiklokjes die in de tuin van een van de uniefgebouwen staan te bloeien, de Japanse kers (die op de foto is niet de Japanse kers hiero trouwens) die ook bloeit zal er ook zo blij wel nie mee zijn. :)
Ik ben trouwens ne trotse peter want Lukas heeft reeds zijn eerste stapjes gezet, en dat op 1jaar en een scheet. Blijve gaan!

Doewie!
Robb

Geen opmerkingen: