donderdag, maart 08, 2007

Blue Arrow or Hotcats?



Eerst en vooral, wat is hotcats? Hoewel de nederlandse vertaling tot de verbeelding spreekt (hete katten) is het heel wat saaier dan dat:). Het gaat om een 'nieuw' uitzendbureau voor catering. Ze bestaan slechts 7jaar en zijn aan't groeien en hebben nood aan degelijk personeel. Quenten werkt hier ook voor en zei me dat ze nood hadden aan ervaren personeel. Dus, na het werk ben ik daar binnengesprongen deze week en heb ik eens een babbel gehad met een mijnheer aldaar. Het kantoor van Hotcats voelt behoorlijk 'posh' aan (chique) en de heer was een deftige Engelandersman. Ik zei wat ik wou doen en al gedaan had en hij zei dat hij ten zeerste geïnteresseerd was in mij een job te geven aangezien ze barmanagers en team leaders nodig hebben. Ik heb hem gezegd dat ik ook nog een beetje loyaliteit heb bij Blue Arrow en dus eerst daar ging polsen naar doorgroeimogelijkheden. De man begreep dit ten volle en gaf me zijn kaartje (jaja een écht kaartje) met zijn details voor als ik vragen zou hebben.
Natuurlijk dan ook maar de stap gezet naar Blue Arrow. Vandaag na 't werk moest ik daar zijn voor 'n urenblad voor volgende week en ik heb dan min of meer met behulp van toeval 't gesprek gestuurd naar 'geef mij es een loonsverhoging'. Hét verrassende antwoord was: "natuurlijk, we hebben een vijftal mensen die daarvoor in aanmerking komen en na volgende week hebben we een vergadering geplanned om die verhoging door te voeren." Hoeveel het was konden ze nog niet zeggen, want dat moest besproken worden, maar ik moet eerlijkzeggen dat ik geen spectaculaire bedragen verwacht hoor, wrsl zal het 0,50£ zijn;).
Dan begon ik te babbelen over vorige zaterdag (u weet wel, het hele debacle) en dat ik het moeilijk vind om een leidersrol op te nemen als dat officieel niet ben. De vis beet, en Nigel zei dat hij al gedacht had om mij te promoveren tot supervisor omdat Laura, hun vaste supervisor, bijna examens heeft en dan stopt met unief en dus elders gaat wonen. Gevolg is dus dat ze mij nodig gaan hebben en dat zou ook een loonsverhoging betekenen (bovenop de eerste) en verantwoordelijkheid.

Dus...ik heef besluit:)
ik ga wachten tot k van Quenten hoor wat Hotcats zoal te bieden heeft (die werkte deze twee weken voor Hotcats, ze zouden meer betalen dan Blue Arrow) en wachten tot ik weet wat de loons-en statusverhoging inhoudt.
Klinkt toch goe hé:)

Buiten dat is alles hier ok!
R.O.B.

Geen opmerkingen: