dinsdag, oktober 24, 2006

it's been a while

But here I am, alive and kicking!

enfin:) 't is effe geleden hé menskens:)
nja, eenvoudigweg niet veel speciaals gebeurt buiten het dagelijkse leven (dat op zich al speciaal is maar jullie hebben allemaal een speciaal dagelijks leven dus ik ga u nie vervelen met mijn speciaal dagelijks leven;))
Wel een paar "mishaps" gehad met blue arrow, die uiteindelijk wel in mijn voordeel zijn uitgedraaid. Ik bracht vorige vrijdag mijn urenblad binnen en vroeg om een nieuwe planning te krijgen voor de week derop. De man had het zeer druk (die man achter de balie toch) en vroeg of ik zaterdag niet wou terugkomen om alles te regelen, hij kribbelde mijn naam op een bladje en zei dat hij het ging doorgeven. Ik vermoedde al enige nalatigheid, en ja hoor, toen ik de zaterdag terugkwam kreeg ik te horen ven de (hele toffe) dienstdoende bediende dat ik niks had voor volgende week. De man was hier danig van ondersteboven en beloofde de verantwoordelijke voor deze fout op te sporen en in elkaar te rammen (allé, er een opmerking te geven, maar 't andere klinkt beter). Als compensatie kreeg ik een job op nu zaterdag tijdens een voetbalwedstrijd én dubbel uurloon! schitterend hé:)
Die zaterdag kreeg ik door de dag telefoon van Blue Arrow dat ik werk voor 'n week had, een 3/4de in als keukenhulp. Ik heb puree gemaakt, fruitsla, vlees gebakken, mensen geserveerd en zelf lekker gegeten maar...vandaag meldden ze mij dat mijn twee weken (normaal werden het al twee weken) niet d oorgaan en dat morgen mijn laatste dag is omdat ze nog personeel hebben dat niks doet en da's goedkoper dan mij inhuren. Ik dus naar Blue arrow vandaag en van mijne spreekwoordelijke tak gemaakt, die mannen boos op de mensen die mij ingehuurd hebben, én wederom een mooie compensatie, voor donderdag, vrijdag, maandag en dinsdag heb ik een VOLTIJDSE in de Zoo van Bristol!!

U hoort het al, een soep die Blue Arrow, spijtig genoeg doe ik het keigraag. Maar, nog goedder nieuws: de kok van het werk waar ik dus deze week werk (enfin tot morgen toch) kent de manager van het Novotel (hotel keten) in Bristol. De manager is Belg en hij (kok) gaat voor mij uitvissen of er daar geen full time te vinden is (hij denkt van wel want hij heeft daar ooit interim gedaan) en dat weet ik dus morgen!

Voor de rest kabbelt de beek des levens rustig verder en kleuren de blaadjes van groen naar oker naar oranje, herfst!!:)

Dikke zoen
van je kapoen
Rob

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Idd een geluk bij een ongeluk, you lucky bastard :) Keep up the good work!

Rafael zei

ik zal duimen!