dinsdag, oktober 10, 2006

Mr Rob has got a Job

Of toch zo iets:)

ben vandaag aangenomen in een kantoor dat mensen uitzend voor in de horeca te gaan werken. Na een interview en vragenlijst invullen (eerst vragenlijst dan interview)ben ik aangenomen en mag ik donderdag "op cursus". Maandag zou normaal gezien mijn eerste werkdag in the UK worden!
wat voor werk is het zo al? Vooral PR, op dienen, barman, wijn inschenken (volgens de etiquette), hotelwerk (balie etc). Dingen die ik graag doe:) 'k ben ook blij dat ik niet voor de "gehandicaptensector" gekozen heb, het heet dan wel sociaal werk maar zoals ik al eerder zei...'t is altijd 't zelfde. Ik weet intussen wel dat ik met gehandicapten om kan;)
tijd voor iets anders dus. Morgen gaan anelies en ik winkelen want ik heb een "uniform" nodig, zijnde wit hemd, zwarte broek en zwarte schoenen.

ik weet natuurlijk niet hoe het gaat verlopen, misschien bol ik het daar wel na een aantal weken, maar in ieder geval heb ik nu (al is het maar voor even) een inkomen!

Mr Rob with the Job

6 opmerkingen:

Rafael zei

Maar kunnen gehandicapten wel met u om? :p

Rafael zei

Proficiat trouwens, had niet gedacht dat ge zo ne rappe waart :)

Rob M. zei

'k weet nie of die gehandicapten met mij om kunnen, maakt da uit?:)

Rafael zei

nee natuurlijk niet, ge kunt alleen voor uw eigen "omgaan met" instaan eh :D

Anoniem zei

Proficiat! :D Wow, de posts volgen elkaar hier snel op, fijn om te lezen telkens. Eens jullie 'legaal' (en dan zal het blijkbaar ook wel 100% legaal zijn) internet hebben, willen we foto's zien eh! Rob in hemd, zwarte broek en zwarte schoenen... ik kan het me ni zo goed voorstellen :) Anywho, veel succes bij de 'training' en werk ze eh!

Anoniem zei

maak maar dat je een klein beetje vrije tijd heb in de herfstvakantie! dan nemen we jullie mee naar de zee...
biedje