woensdag, november 22, 2006

Intermezzo deel twee

goed, we weten al iets meer:)
Shawn deelde me mee vandaag (ben ze nog eens gaan lastig vallen in het kantoor) dat ze deze week (ik weet dat ze 't goed bedoelt maar ik hoop er niet op;)) een vergadering gaat beleggen met alle nieuwe team leaders (ze zoekt er nog 3)en dat alle details dan besproken worden.
Wat ik al weet is dat het dus is van 18u 's avonds tot 2u 's nachts in een deelgemeente van Bristol en vervoer wordt verzorgd door Blue Arrow zelve:)
Ik heb ook nog ander werk daarbuiten, en dit wil dus zeggen dat ik twee van de drie weken zal op staan om 9u, en ga werken in een keuken in bristol centrum tot 14u om vervolgens naar huis te gaan en om 18 te gaan werken als team leader tot 2u 's morgens...:)
mag wel effe, na een paar weken zéér weinig werk! kwerd er nerveus van:d
enfin, zodra ik meer weet, u ook;)

Orb

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Robke,

Zoals je merkt volgen we je verslagen op de voet, het doet goed regelmatig iets van jullie te horen. Hier in België gaat alles zijn gewone gangetje (+/- 4000 afdankingen bij Volkswagen ...), dus is het misschien in Bristol nog zo slecht niet.
groetjes Tante Lieve