zondag, november 12, 2006

Mr Rob gets promotion

jaja, u leest het goed, na een zeer tamme week op het werk waardoor ik op zoek was gegaan naar ander werk, heeft het Lot mij een handje geholpen. Ik belde naar Blue Arrow om te vragen bij wie ik mij moest aanmelden om op te dienen tijdens een rugby wedstrijd en de dame (Shawn) vroeg mij of ik geïnteresseerd was om "team leader" te worden. Ikzelf was op dat moment aan het wandelen en begon haar uit te vragen wat het juist inhield, het betekent dit: in de maanden december en januari hebben ze een heel aantal grote cliënten (bedrijven die personeelsfeesten geven, nieuwjaarsrecepties, etc) en daarvoor moet er veel volk komen werken. Nu, werkvolk zoals obers en barmannen hebben ze genoeg, ze hebben nood aan team leaders, want zo zijn er maar een drie-tal en ze hebben er minstens tien nodig. Wat blijkt, na grondige studie van mijn CV bleek ik in aanmerking te komen. Concreet wil dit zeggen dat ik cursussen mag geven (waar ik geld voor krijg) aan nieuwe personeelsleden en dat ik tijdens grote evenementen samen "baas" ben van een team obers en barmannen/vrouwen. Dit zou zo snel mogelijk zijn en tot de 22ste december (ik heb de week van kerst en nieuwjaar vrij) en dan opnieuw in januari. Daarna ook nog, maar dan komen ze weer toe met hun drie team leaders, ik blijf dat wel hoor, alleen zullen ze dan eerder op hun "oudere" (als in langer daar werkende) krachten een beroep doen voor cursussen en team leaders.
In ieder geval, morgen ga ik eens horen, ben benieuwd!

En straks komt annelies thuis!!!:) joepie!
ik blij:)
allé, merci voor't lezen en laat gerust iets achter:)
Rob

6 opmerkingen:

Anoniem zei

cool
ben curieus
bie

Anoniem zei

Proofiesiejat :) Hou ons op de hoogte!

Anoniem zei

Blue Arrow... Blue Arrow... waar doet dat mij toch aan denken... aaargh nu weet ik het weer, The Blue Oister Club in Police Academy !!!
Oeps, 'tzal toch ZO geen bar zijn hé ;-)
Anyway, have fun and greetz to Lies when she returns.

ps. dit was mijn 3de reactie hier al hoor en ik ben NOG niet oud zoals Kris beweert :-)

Rob M. zei

drie? k zie er maar twee hoor:)
;)
blue oyster club is idd iets heel anders dan Blue arrow, ;) maar kheb 't gevoel dat ze in geen van beide écht werken:d

Anoniem zei

Bij die blog van de 'Zoo' zat mijn 1ste reactie :-)

Anoniem zei

Amai, je hebt toch ook weer geluk hé: teamleader mogen zijn.
Ze krijgen precies wat vertrouwen in je. Het zal mooi op je cv staan ;-)

Groetjes