maandag, november 20, 2006

intermezzo

wat we al weten en wat nog niet
het werk waarvoor ik gevraagd wordt is 12dagen in de periode van 6/12/06 tot en met 22/12/06, van 16.30u tot 2.00u...helaas wee tik nog niet veel meer. De communicatie binnen Blue Arrow loopt deze week wat spaak. Shawn (de dame verantwoordelijk) heeft blijkbaar mensen gebeld om dit te doen, maar nagelaten haar collega's op de hoogte te stellen a: wie ze gebeld heeft b:wat ze moeten antwoorden als die mensen bellen en vragen naar de data, uren en wanneer de training is.
Dus de collega's zijn dan gefrustreerd. op zich niet erg, denkt u, want ze kunnen altijd hun hoofdje draaien en shawn vragen wat ze moeten zeggen, helaas heeft Shawn een weekje vrij....
enfin, dus nog niet veel nieuws op dat vlak:)ik blijf ze ambeteren met onverwachte bezoekjes en telefoontjes:)

vrijdag een laaaange dag gehad, gewerkt van 10u 's morgens tot 1.30u snachts (of 's morgens zu u wil:)), eerst in een school geholpen in de keuken, best gezellig, en dan in @Bristol tijdens een personeelsfeest opgedient, heel fijn maar hard werk:) én lekker eten:d (heerlijke chocomousse gemaakt door een échte chef-kok)

Ook is Annelies wederom even weg geweest, ze is naar Belzjiek gewezen, en heeft leuke dingetjes meegenomen:)chocolade...:d
yes I 'm an addict

zo, for now niet veel meer te vertellen (enfin, wel, maar niets zinnigs;))
dus hasta luego
Rob

6 opmerkingen:

Rafael zei

Proficiat met de promotie (beter laat dan nooit :) )
Ik was al eventjes niet meer op je blog komen kijken, zal het beter doen in de toekomst :)

Anoniem zei

dag Rob,

weer vol interesse uw vervolgverhaal gelezen. Het doet plezier dat alles goed gaat,doe zo verder en ik kik al uit naar je volgende veslag

groetjes tante Lieve

Rob M. zei

hola:) mijn meterke reageert, fijn!
ik zal trachten zo verder te doen ja:)

Anoniem zei

Elloow... ik heb de indruk dat ze in de Blue Arrow wel nood hebben aan een efficient manager :-)
En is Lies weer op reis geweest, naar Belgie nog wel..., wat een avontuur, we wachten op haar verslag.
Oeps, tante Lieve, 2 schrijffouten, als er iemand is vanwie we dat niet verwachten...

Anoniem zei

hallo rob,
ben ook blij dat alles goed gaat...
denk wel dat uw meterke al van 's middags aan de 'lijn' gezeten heeft :)
groetjes en tot kijk

Rob M. zei

ola mi famiglia

fijn dat er enthousiast gereageerd wordt, blijven gaan!;)
die schrijffouten zijn haar vergeven, 't gaat om de inhoud, niet de vorm;)

intussen heb ik al telefoon gehadn van Blue Arrow dat het deze week "meeting" is...we zijn benieuwd