woensdag, november 01, 2006

All hollow's eve

Gisterenavond het beruchte Halloween feest meegemaakt in een land alwaar het niet zo "ingevoerd" is als bij ons. Echter...niet veel van gemerkt:) geen kindjes aan de deur gehad enzo...Achteraf nog goed, want we hadden toch niks in huis:)

wel niet kunnen werken op maandag en dinsdag (en vandaag vermoed ik ook nie) wegens naar wat we vermoeden een malaria terugval. Hoe gaat nu zo iets in zijn werk? Wel, zondag avond kreeg ik plots rillingen (koorts) en hoofdpijn, kneem na even wachten mijn koorts en jawel, khad het zitten. Uiteraard kan het ook griep zijn (tis 't seizoen), maar de dokter zei altijd: als ge terug zijt uit afrika, zodra ge griepachtige dingen krijgt, denk onmiddellijk aan malaria en hou het in't oog!, dus zijn we er maar van uit gegaan dat het malaria was (aangezien die symptomen klopten). Op zich geen drama, voor de mensen die zich nu ongerust maken. Je hebt dus drie vormen van malaria, eentje ervan is het gevaarlijkste, maar die heeft geen terugval (die had ik in ghana), de andere twee hebben relatief "goedaardige" terugvallen, gewoon in't oog houden en hoppa. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter dus dat hebben we ook alweer gehad.

maar, we hebben ook GOED nieuws, binnen enkele uren (minuten, seconden?) komen Bie en Lieven hier toe vanuit België!! Ze blijven hier enkele daagjes om samen met ons Bristol vanbinnen en vanbuiten te leren kennen. Heel fijn dat vriendjes uit het belgenland komen naar ons, we zullen ze aanduiden als "eersten" benieuwd hoeveel we op ons palmares gaan kunnen schrijven;). Ook hebben ze heleboel dingen bij voor ons (op aanvraag) want ze zijn met de auto!

Allé, da was't weer voor deze keer
Salut!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey Rob,
wij zijn intussen alweer goed aangekomen in Roeselare. Nog twee dagjes zuidkust van Engeland gedaan. Schoon hoor.
Ikzelf ben nog 1 keer gevallen, maar Lieven ziet er alweer stukken beter uit!
Ik wil je maar zeggen dat we immens veel deugd gehad hebben van ons reisje, dat ik het leuk vond jullie te zien, dat het interessant is te weten waar jullie zo uithangen (zo heel het jaar...) en dat ik het ook wel fijn vond dat we nog een dag met z'n viertjes van de kust en het mooie weer hebben mogen genieten. (wat een positieve zin hé, ik ben precies een levensgenieter)
Intussen hopen wij dat Annelies haar vlucht naar India alsnog gehaald heeft en dat jij daar veel vriendjes over de vloer krijgt om samen Duvel mee te drinken.
Geniet nog van het grote bed!
Groetjes
Bie

Rob M. zei

Ola bie

fijn dat je goed bent aangekomen intussen! 'k vond het ook heel leuk dat jullie hier waren,'t deed deugd om mensen van het thuisland op visite te hebben. Annelies heeft net haar vlucht nog gehaald, er was idd een overboeking, en voorlopig zijn die vriendjes allemaal braaf aan't studeren;), maar niet getreurd afspraken zijn gemaakt! Het grote bed geniet ook van mij;)
al mis ik annelies wel:)