woensdag, december 13, 2006

Who wants more?

Aangezien ik binnen een half uur ga vertrekken naar Rio, en ik niet weet wat doen, dacht ik: laat ik mijn blog wat bijwerken!

Tot nu toe is er maar één hectische dag geweest en dat was zaterdag, maandag was het enorm relaxed! Er waren maar een 400 mensen en dit had tot gevolg dat onze borden zeer snel rondgedragen waren en mijn team zelfs als eerste klaar was! Niet noodzakelijk door mij, vooral om dat er a: heel weinig volk was en b: ik een team had dat alle andere keren hier ook was en dus "ervaring" had. Gisteren was het een tusseninnertje en vandaag zou het gelijk maandag moeten worden, ben benieuwd:). Voor de geïntereseerden de onderstaande link http://www.the-christmas-company.co.uk/venues/bristol/bristol.htm

We zijn vandaag ook gaan X-mas shoppen (een stoere manier om Kerstmis aan te duiden, even laten zien dat wij wel degelijk de "cultuur" opsnuiven:)) en dat was best wel leuk, maar ik ga Kerstmis wel beu zijn, kzal het tegen de 24ste zo'n slordige 12 keer gevierd hebben!
Enfin, voor de rest alles bon, sociaal leven ligt wel plat jammer genoeg, maar dat pikken we wel op met nieuwjaar als mijn beste vriendje Tino met zijn liefje naar hier komt en een aantal dove vrienden uit België ook komen om oudjaar hier door te brengen! Feeste dus.
Marcel, voor u nu al ne gelukkige verhaardag hé:)

Robbedoes

2 opmerkingen:

Anoniem zei

verhaardag, verhaardag...
zou ie da nu opzettelijk hebben foutgeschreven?
ik heb het meeste van mijn haar nog hoor en men moet daar vanaf blijven hé, dat weet je :-)

Anoniem zei

Dag Robbedop,

Vol interesse al uw belevenissen gelezen. Blijkbaar begint ge ook al tot een ietsje oudere generatie te behoren (niet meer snotjong!), fijn dat ge met de kerstdagen in ons belgenlandje vertoeft en ik kijk er naar uit om je te ontmoeten (ai, ai, ai ...)
groetjes voor uw beiden, tante Lieve en ome Guy