zondag, december 03, 2006

stilte voor de storm...

want er komt veel werk aan!
Gelukkig maar. Eindelijk begint alles met Blue Arrow geregeld te raken. Dinsdag van 11a.m. tot 5p.m. is't Training (betaald!) van SoDexHo in verband met de team leader dinges. En de 6de, op sinterklaas nog wel, moet ik de eerste avond werken. Zoals reeds gemeld (maar ik meld het voor de volledigheid nog es) is het van 6p.m. tot 2a.m. (merk de Britse tijdsnotatie op;)) en ik zal normaal gezien hoofd-barman zijn. Dit is niet de enige job die ik zal uitoefenen, nee nee, ik heb het aangedurfd om ook te werken van 11a.m. tot 3p.m. in City of Bristol College als keukenhulp. M.a.w., ik ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden, twaalf uur per dag werken;)
De reden dat ik twee dingen combineer is omdat Blue Arrow al zijn personeel nodig heeft voor die grote evenementen en ze dus een tekort hebben op de kleine dingen, want heel wat van hun personeel zijn studenten en die moeten naar de les en studeren en zo. Dus heb ik gezegd: ik ga het op z'n minst één week proberen, vind ik het te zwaar ben ik terug weg. Het is dus élke dag buiten 's zondags, en zou goed moeten betalen.
Voor de rest niet heel veel nieuws, mijn tand is nog steeds pijnloos, dus dat is heerlijk, hopen dat ie dat blijft tot en met thuiskomst in de Kerstvakantie, we hebben een huisdiertje, een Gekko (luipaardgekko) en dat beest is best wel leuk;).
Annelies zal vanavond ergens terugkomen van een filmfestival in Wolverhampton, dus daar kunnen jullie nog een uitgebreid verslag van verwachten! En ik moet hier dringend nog es poetsen, dus dat is wat ik nu ga doen!

Allé, mersiej vöw 't liëze
Rob

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey,

Die gecko, is dat een kadootje van de zoo?
Mogen we een fotootje van het beestje zien?

Greetz Sara

Rob M. zei

die gekko is zelfgekocht;) bij 'n bevriende kweker:)
foto's komen er aan