vrijdag, december 29, 2006

To all a happy and a merry!

Hallokes, morgenochtend is't weer tijd om terug te sporen naar de UK, ben benieuwd, vang overal berichten op van aanslagplannen op de Eurostar komend weekeinde...en laat ik nu net trein nummer 9111 hebben (ziet u de gelijkenis?);). Achja, als ik het niet haal sterf ik tenminste als martelaar...of toch niet?:)

Het was hier goed, hoewel zoals reeds gezegd, een beetje misplaatst. ALs je zo drie weken aan een stuk diep in de Britse cultuur geworpen wordt tijdens je werk dan doet het raar om plots in België te zijn, 't is hier zo "anders" ;). Een heel leuk iets waren wel mijn Belgische vriendjes zoals daar zijn Jo, Sofie, Tino, Nicky....en dat zijn zo wat de mensen die ik in een week heb kunnen zien:). Het deed me toch weer beseffen hoe fijn het is échte vrienden te hebben die er altijd zijn voor u...tot zover het melig stuk!:)
Morgen-ochtend met Tino en Anneleen terug naar Engeland, Londen bezoeken en dan hup naar Bristol! Alwaar we oudejaarsavond al indisch-etend gaan doorbrengen met 10 mensen. Leuk hé, zo populair zijn we daar wel, als wij iets organiseren komen ze allemaal mee;) van die 10 komen dus Tino en Anneleen speciaal uit België net zoal Luc, José en Tom (dove vrienden van ons), of ze komen om es in Bristol geweest te zijn of ons terug te zien laat ik in't midden, lol, in ieder geval kijk ik er naar uit!

'k ga ook es blue arrow aan hun oren trekken, want ik heb gezien dat k mijn bonus nog nie gekregen heb!!! en 'k heb verdorie 't meest gewerkt van iedereen (enfin, in uren dan;)).

Zo, merry christmas (ma da's al voorbij) and a happy new-year, en nie te loat en te zoat hé.

Rob

Geen opmerkingen: